Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zielona szkoła

Wycieczka odbyła się w dniach 14 - 18.05.2018r. , wzięli w niej udział uczniowie klas VI a, V a i VII a. Opiekunkami były panie: A. Zielińska, A. Kujawska, A. Zaborowska.
I dzień
Na miejscu byliśmy ok. godziny 16.00. Po zakwaterowaniu w hotelu Royal w Jastrzębiej Górze i zjedzeniu obiadokolacji wybraliśmy się na długi spacer brzegiem Bałtyku. Przywitaliśmy morze i podziwialiśmy piękny zachód słońca.
II dzień
Z Jastrzębiej Góry udaliśmy się do portu w Gdyni. Poznaliśmy historię i legendy polskiego żeglarstwa, zwiedziliśmy “Dar Pomorza” i odbyliśmy rejs po zatoce pirackim statkiem “Dragon”. Następnym punktem naszej wycieczki był zachwycający architekturą i niecodzienną atmosferą Gdańsk. Przeszliśmy najpiękniejszymi ulicami miasta od Złotej Bramy do Zielonej Bramy i dalej wzdłuż Motławy po Żuraw. Poznaliśmy historię niektórych zbytków i oczywiście zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie przy Fontannie Neptuna. Zwiedziliśmy również jedno z najmłodszych gdańskich muzeów - Muzeum Bursztynu, w którym poznaliśmy historię powstania bursztynu, właściwości, sposób pozyskiwania oraz obróbkę na przestrzeni dziejów. Z Gdańska wyruszyliśmy do Sopotu. Tu poczuliśmy się jak prawdziwe gwiazdy, ponieważ nasz pan kierowca zaparkował autokar na terenie Grand Hotelu. Po spacerze sopockim molo, zrobieniu zdjęć przy Krzywym Domku i kupieniu pamiątek udaliśmy się do miejsca obrony polskiego wybrzeża - Westerplatte. Do ośrodka wróciliśmy zmęczeni, ale po zjedzeniu obiadokolacji szybko zregenerowaliśmy siły. Wieczór spędziliśmy przy wspólnej zabawie i … klasa VII - wspólnym czytaniu lektury A. Fredry “Zemsta”.
III dzień
Tego dnia również przywitało nas słońce. Korzystaliśmy z pięknej pogody i uroków morza. Po zwiedzeniu Jastrzębiej Góry, przejściu Lisim Jarem odpoczywaliśmy nad brzegiem Bałtyku. Był to czas relaksu i wielu konkurencji sportowych i nie tylko. Dzień zakończyliśmy zabawą przy ognisku i pieczeniem kiełbasek.
IV dzień
Pojechaliśmy do portu rybackiego we Władysławowie, przeszliśmy Aleją Gwiazd Sportu, a następnie udaliśmy się na Półwysep Helski. Odwiedziliśmy Fokarium i podziwialiśmy nadmorskie widoki z latarni w Helu. Na obiad wróciliśmy do ośrodka. Popołudnie spędziliśmy na plaży, korzystając z ostatnich chwil nad Bałtykiem.
V dzień
Pobudka była już o godzinie 5.30. Po zjedzeniu śniadania spakowaliśmy się i opuściliśmy ośrodek. Z Jastrzębiej Góry przejechaliśmy do Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. Tu, m.in. podziwialiśmy najdłuższą deskę świata oraz największy fortepian, wiele dowiedzieliśmy się z historii naszego narodu, zobaczyliśmy Dom Sybiraka, braliśmy udział w symulowanym nalocie, poznaliśmy kulturę Kaszub. W drodze do Tomaszowa mieliśmy okazję zabłysnąć wiedzą zdobytą w ciągu tych kilku dni. Za każdą poprawną odpowiedź był drobny upominek.
O godzinie 21.00 szczęśliwie dotarliśmy na miejsce. Wszyscy zadowoleni wróciliśmy do domów. Był to czas nietypowej nauki, poznawania kultury i historii Polski, aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, wspólnych zabaw i radości.