Grupa przedszkolna "0"- kwiecień
Poniedziałek- 12.04.2021 r.
Strona 24 - karty pracy nr 4
https://pisupisu.pl/przedszkole/dopasuj-literki internetowe gry edukacyjne
https://i.pinimg.com/564x/f1/a1/60/f1a16079b10119ffa9a7e09137f71e6a.jpg połącz sylaby, utwórz wyraz
http://www.linuz.pl/wp-images/linuzpl/przedszkole-niepubliczne-pinokio-w-bydgoszczy-22596.jpg rozwiąż krzyżówkę i narysuj hasło
Strona 25- karty pracy nr 4
https://pisupisu.pl/przedszkole/dopasuj-literki internetowe gry edukacyjne
https://rodzicielskieinspiracje.pl/inspiracje/2020/03/sylaby-litery-karty-pracy_4-724x1024.jpg znajdź wyrazy
https://mamotoja.pl/pub/gry_i_zabawy/krzyzowki/krzyzowki_majowka.jpg rozwiąż krzyżówkę i narysuj hasło
https://i0.wp.com/inspirujacaxlka.pl/wp-content/uploads/2019/02/co-zrobi%C4%87-z-rolki-po-papierze-14.jpg?w=680&ssl=1 wykonaj 3 kolorowe kwiatki
Środa- 14.04.2021 r.
Strona 28- karty pracy nr 4
https://pisupisu.pl/przedszkole/dopasuj-literki internetowe gry edukacyjne
Przeczytaj samodzielnie z pomocą rodzica fragment ulubionej bajki i namaluj farbami.
Policz ile jest samogłosek i ile spółgłosek w tytule bajki. Napisz tytuł w zeszycie w 3 linie i zaznacz kolorem.
Ułóż zdanie z wyrazem bajka.
Piątek- 16.04.2021 r.
Strona 29- karty pracy nr 4
https://pisupisu.pl/przedszkole/dopasuj-literki internetowe gry edukacyjne
Środa- 07.04.2021 r.
Strona 21 - karty pracy nr 4
Krótka i wesoła zabawa dla rodziców i dzieci w wieku 4-10 lat. Zacznijcie od narysowania mapy swojego pokoju lub mieszkania. Wystarczy prosty widok z góry, który zaznacza najważniejsze obiekty – stół i krzesła, szafę, telewizor, drzwi i inne. Rysujcie wspólnie tak, żeby dzieci wiedziały co jest co na mapie. Nie martwcie się za bardzo dokładnością i skalą. Braki w mapie nawet urozmaicą zabawę. To co widzisz po prawej to moje dzieło… ;
Następnie wybierzcie coś co będziecie chować – raczej coś niedużego. Może być żołnierzyk, zabawka z kinder niespodzianki lub cokolwiek innego. Dzieci wychodzą z pokoju lub na chwilę zamykają się w łazience, a Ty w tym czasie wybierasz miejsce na schowanie skarbu. Pod poduszką, w lampie, za książką, w mocowaniach blatu stołu, przyczepione do zasłonki, możliwości są na prawdę nieograniczone. Chowasz skarb i zaznaczasz go krzyżykiem na mapie. Dzieci wracają i ruszają do mapy, a potem z mapą do poszukiwań. Jak już kilka razy coś znaleźliście to możecie się zamienić rolami. Teraz dzieci niech coś schowają i zaznaczą na mapie. A jak dzieciaki troszkę starsze to następnym razem niech same narysują mapę. Jeżeli pogoda pozwala – można mapę rozszerzyć o podwórko. Życzę dobrej zabawy!