Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Być jak Ignacy- " Zostań ambasadorem nauki"- maj

Zbliża się koniec VII edycji programu edukacyjnego „Być jak Ignacy”.

Ostatni, VIII etap, dotyczył podstawowych zagadnień z dziedziny ekonomii. Uczniowie koła naukowego 1000 IQ m.in. poznali historię pieniądza, dowiedzieli się jak wyglądał handel w prehistorii, co to jest barter, kiedy pojawiły się monety. Czwartoklasiści rozwiązali (i to poprawnie) quiz o tym, co ma wpływ na ceny produktów. Na zajęciach mieli możliwość wyszukać zabezpieczeń polskich banknotów. W trakcie spotkań młodzi naukowcy oświadczyli, że nie obce jest im oszczędzanie.

Zajęcia z Ignacego pozwoliły im podjąć dyskusję na temat tego, jakie będą formy płatności w przyszłości. Uczniowie przyswoili takie pojęcia jak: pieniądz cyfrowy, portfel cyfrowy,  kryptowaluty czy technologię sieci blokchain.

W maju, identyfikując się z przewodnim tegorocznym hasłem Ignacego „Zostań Ambasadorem Nauki” przygotowali szkolną grę terenową dla uczniów innych klas. To przedsięwzięcie było pracą konkursową koła 1000 IQ.

Podsumowując, zajęcia z „Być jak Ignacy” to ciekawa przygoda w poszerzaniu swoich  horyzontów z różnych dziedzin wiedzy i rozwijaniu umiejętności praktycznych przy wykonywaniu różnorodnych zadań. Teraz pozostało nam czekać z niecierpliwością na wyniki.